En svår och jobbig grej....

Egentligen innerst inne, hade jag nog känslan redan första gången jag träffade dig. Det var någonting märkligt, någonting mystiskt. Men som vanligt lyssnade jag inte på min magkännsla utan föll rakt emot dig. Du visade mig någonting jag inte känt på väldigt väldigt länge och du talade om för mig, jag gillar dig, du är speciell och du viskade, "kom".

I fallet tappade jag vad jag hade haft tidigare, men struntade ganska blint i det och fortsatte ist att falla med tunnelseende rakt emot dig, men i slutet stog du ändå inte där och tog emot mig...

Aldrig förr har jag känt mig så grundlurad, aldrig förr har jag gett upp så mycket för någon utan att få någonting tillbaka...aldrig förr har jag känt mig så urbota dum som jag gör just precis nu..

Men jag har också lärt mig någonting på den här resan. Att aldrig aldrig igen ska jag tro att gräset är grönare på andra sidan, för vattnar man bara gräset på sin egen sida, förblir det grönt...ist tog jag helt död på mitt gräs, och jag gör aldrig någonsin mera om det igen..



Allmänt | |
#1 - - A:

Alla begår misstag, men man är tacksam för dom i slutändan för man har lärt sig något och vuxit som person!

#2 - - Alicia:

Det gör ont i mig att du lägger skuld på dig själv. A:et innan mig har rätt; alla begår misstag, och det är bland det mänskligaste som finns. Och det är fel att tänka att du var den som aldrig skulle fallit när det var någon annan som drog undan marken under dig. Älskade vän, sluta tvivla på din duglighet - du är fantastisk som du är. Och jag saknar dig av hela mitt hjärta. Släpp inte in dem. Leta efter den lilla rösten i dig som säger att du duger, att du inte gör fel och att du är en underbar människa som förtjänar mer. För det gör du verkligen.

#3 - - A(lina):

Va bra att du fyllde i, Alicia! Jag håller med dig till hundra procent :)

#4 - - Helena:

Att lägga skulden på dig själv är bara så oerhört dumt :( Du vet att du förtjänar mer än så och en dag kommer du att få det. Tålamod :) Du är värd all lycka i världen! är dags att även du ser det nu :)

Allt löser sig, allt växer till nya saker och nya upplevelser, ALLT du gör för att försöka och för att pröva är det en dag värt :)

Saknar dig gumman! Ses i slutet av oktober!

Kramar <3

Upp